تورو خدا گریه نکن
وبلاگ تنهایی جی اف اس
تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, | نویسنده : jfs

 تورو خدا گریه نکن

من که گفتم دوست دارم

عاشقتم، به هوای تو زنده ام

تورو خدا گریه نکن

باشه منم تنها میشم

دیگه کسی رو نمی خوام

تورو خدا گریه نکن

منم چشامو می بندم

تا دیگه اشکاتو نبینم

تورو خدا گریه نکن

حیف اشکای پاکت نیست

اینجوری بریزه رو زمین

تورو خدا گریه نکن

واسه رفتن من اشک نریز

واسه نبودنم غصه نخور

واسه دلم انتظار نکش

تورو خدا گریه نکن

به جون خودم داد می زنم

از ته دل فریاد می زنم

به همه می گم که دوست دارم

تورو خدا گریه نکن

طاقت گریه هاتو ندارم

طاقت اشکاتو ندارم

تو رو خدا گریه نکن

می خوای نگاتو از من بگیری

می خوای دیگه صدامو نشنوی

یا دیگه آروم نگیری

تو رو خدا گریه نکن

من که همیشه پیشتم

سرمو ببین رو شونه هاته

دستامو همش تو دستاته که

تو رو خدا گریه نکن

هوای دلم رو داشته باش

نزار با گریه ات نابود بشه

نزار دیگه آروم نگیره

تو رو خدا گریه نکن

اشک منم که در اومد

دیگه گریه نکن

من بیش از این ..............

جی اف اس           JFS

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



اسلایدر

دانلود آهنگ